Menu Close

Įtraukusis ugdymas

Įtraukusis ugdymas – sėkmę mokydamasis gali patirti kiekvienas, nepriklausomai nuo socialinių, kultūrinių, religinių įsitikinimų, turimos negalios ir individualių poreikių. Įgyvendinamas įveikiant fizinius, turinio, nuostatų barjerus – taikant universalaus dizaino principus, ugdymo(si) metodų įvairovę, procesą vystant komandiškai tarp mokytojų, švietimo pagalbos specialistų ir mokytojų padėjėjų.

TŪM projekto įtraukiojo ugdymo sritis. Ilgai lauktas, nedidelis, kuklus, bet labai jaukus, naudingas „Pojūčių kambarys“ (sensorinis) jau mūsų gimnazijoje. Yra reikalingos pagrindinės priemonės, apšvietimas, spalvos, muzika nuteikia raminančiai. Pojūčių moduliacija pasiekiama per žaidimą naudojant taktilinį (gilus spaudimas, svareliai, odos braukimas šepečiais, glostymu), klausos (lėta-greita muzika, ritmas), regos (spalvos, šviesos, šviesos burbulų vamzdžių naudojimas ir kt.) stimuliavimą. Šita įranga leidžia asmeniui suteikti daug ir įvairių pojūčių, juos kombinuoti, reguliuoti jų intensyvumą. Aktyvi veikla suteikia ne tik malonumą, bet kartu gerina vaiko judesių koordinaciją, tikslumą, greitį.

„Pojūčių kambaryje“ darbą paįvairina pagalbos vaikui specialistai.

 

Logopedų metodinė diena Veiviržėnų Jurgio Šaulio gimnazijoje

Kovo 6 diena – Europos logopedų diena. Tad šia ypatinga proga, Veiviržėnų Jurgio Šaulio gimnazijoje svečiavosi Klaipėdos rajono logopedai ir specialieji pedagogai. Svečiai apžiūrėjo sensorinį kambarį – aplinką pritaikytą visų pojūčių sužadinimui ir stimuliavimui, vėliau klausėsi šios gimnazijos logopedžių pranešimų, kaip savo praktikoje pritaiko sensorinių kambarių priemones.

 

Skip to content