Specialiojo pedagogo funkcijos gimnazijoje:
- atlieka pedagoginį mokinio vertinimą, nustato jo specialiuosius ugdymosi poreikius, mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir ruošia dokumentus PPT;
- organizuoja mokiniams grupines bei individualias specialiąsias pratybas, kuriose lavina ir koreguoja pažinimo funkcijas, šalina akademines spragas, padeda įsisavinti mokomąją medžiagą, taiko specialius darbo būdus ir metodus atsižvelgiant į kiekvieno specialiųjų ugdymosi poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus;
- konsultuoja mokytojus, mokytojų padėjėjus, mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus) specialiųjų poreikių mokinių ugdymo klausimais;
- šviečia mokyklos bendruomenę specialiųjų poreikių mokinių ugdymo organizavimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais;
- bendrauja su mokiniais bei jų tėvais, formuodamas teigiamas nuostatas specialiųjų poreikių vaikų atžvilgiu;
- dalyvauja gimnazijos vaiko gerovės komisijos darbe, renka duomenis apie mokymosi sunkumų turinčių mokinių akademinius pasiekimus.
Vyr. specialiosios pedagogės Ramunės Bagdonavičienės
DARBO LAIKAS
2024-2025 m.m.
Pirmadienis | Antradienis | Trečiadienis | Ketvirtadienis | Penktaienis |
Kont. val. 8.00-13.00 Pietų pertrauka 13.00 – 13.30
|
Kont. val. 8.00-13.00 Pietų pertrauka 13.00-13.20
|
Kont. val. 8.00-14.00 Pietų pertrauka 14.00 – 14.20
|
Kont. val. 8.00-13.00 14.00-15.00 Pietų pertrauka 13.00-13.20
|
Kont. val. 8.00-13.00 Pietų pertrauka 13.00-13.20
|
R. Bagdonavičienė – Specialiosios pedagogės veiklos planas 2023m.