Pastaruoju metu, nelyginant iššūkis pedagogams, bendrojo lavinimo mokyklose pastebima aukštai iškelta mokinių mokymosi, aplinkos įvairovės vėliava, mokymo proceso centre eksploatuojama mokinių dominavimo pamokos metu paradigma, galbūt ir yra atsakymas, kaip tobulinti ugdymo turinį. Iš kitos pusės žinoma tezė – pats geriausias diferencijavimas ir integravimas yra galimybė rinktis.
Tarpinstitucinio bendravimo eigoje iš Veiviržėnų bibliotekos filialo vyriausios bibliotekininkės Valės Krauleidienės buvo gautas kvietimas sudalyvauti Klaipėdos r. J. Lankučio viešosios bibliotekos sukurtame edukaciniame žaidime ,,Jonas ir rajonas,,. Noriai priėmusi kvietimą gausi devintokų klasė vardan žinių išbandymo, susiskirsčiusi į komandas gavo dviejų turų iliustruotą klausimyną Klaipėdos ir Mažosios Lietuvos krašto etnologijos, istorijos, kulinarinio paveldo, biologinės įvairovės temomis. Vyresniajai bibliotekininkei Dainorai Bružienei susumavus rezultatus paaiškėjo, jog surinkta daugiausia -15 taškų (iš 20 galimų), surinko viena komanda, o kitų rezultatai skyrėsi vienu, kitu tašku.
Smagu, kad istorijos pamoka vyksta ne klasėje, o bibliotekoje pasidžiaugė V. Krauleidienė. Yra daug kas čia žaidę, nuo pradinukų iki suaugusiųjų, bet tokio stebuklo dar neturėjome- rezultatai labai geri, reziumavo žaidimo vedėja, apdovanodama dalyvius knygomis.
Po pamokos kalbinti mokiniai Tomas, Justas, Aldas, Viltė teigė, jog minėtas žaidimas buvo įdomus, primenantis kas mus vienija ir išskiria kaip konkrečios vietovės gyventojus, o kai kurie dalykai žinomi iš senelių buities, terminologijos.
Arūnas Mikalauskas
Veiviržėnų Jurgio Šaulio gimnazijos
istorijos ir pilietiškumo pagrindų mokytojas